Heuréka – nastavení služby Ověřeno zákazníky
Pro aktivaci služby „Ověřeno zákazníky“ je potřeba se na Heuréce zaregistrovat se svým obchodem a získat od Heuréky tzv. „Tajný klíč pro službu „Ověřeno zákazníky“. Tento identifikátor platí jen pro daný obchod. Pokud máte obchodů více, musíte mít pro každý z nich samostatný klíč.
V administraci Vašeho eshopu na našem systému přejděte do sekce E-SHOP → MĚŘICÍ KÓDY → Heureka.cz – Ověřeno zákazníky:
Tajný klíč pro službu „Ověřeno zákazníky“ získáte v administraci Heureka.cz pod záložkou Ověřeno zákazníky. Vkládáme (prvotní) klíč, který jsme obdrželi na Heuréce.
Zobrazovat recenze: Zde můžeme tuto možnost zapnout a zvolit menu, kde budeme chtít recenze zobrazovat. Také zde jednou za čas musíme stáhnout nové recenze kliknutím na „Obnovení recenzí“, to totiž neprobíhá automaticky.
Klíč pro box „Ověřeno zákazníky“ (Tato služba je dostupná pouze pro obchody s certifikátem „Ověřeno zákazníky“): Na Heuréce po získání certifikátu ověřeného obchodu získáme kód pro box. My máme v systému tento kód již implementovaný, tudíž do této kolonky vložte z Vašeho kódu jen část obsahující Vaše ID (dlouhá souvislá řada čísel a písmen). Získat certifikát a tím pádem i nárok na tento box je možné po stanoveném počtu pozitivních recenzí.
Zobrazovat box „Ověřeno zákazníky“: Zvolte umístění boxu Ověřeno zákazníky na našem webu
V sekci E-shop => Měřící kódy => Heureka.cz – konverze se nezapomeňte ujistit, že máte vložený také Veřejný klíč pro kód měření konverzí, který získáte v administraci Heureka.cz pod záložkou „Měření konverzí“. Princip fungování této služby je založen na tom, že informace o objednávkách na Vašem eshopu odejdou na Heuréku, odkud na jejich základě zašlou Vašim zákazníkům po několika dnech dotazník o spokojenosti.
Přečtěte si článek o nastavení oznámení s námitkou.
Aktualizováno dne: 23/08/2024
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.