Prodejní argumenty – USP
Nastavení funkce z tohoto návodu naleznete ve své administraci pouze při aplikované šabloně verze 4.0. Na starších šablonách tato funkce není podporována. Šablony nové generace nabízí nejen modernější design, ale i technologicky vyspělejší řešení. Pokud používáte šablony generace 3.0 a starší, doporučujeme případně přejít na některou ze šablon generace 4.0.
V tvrdé konkurenci on-line podnikání je zapotřebí návštěvníkům vašeho e-shopu nabídnout vhodné argumenty, které je spolu s kvalitní produktuvou nabídkou přesvědčí, aby nakoupili právě na vašem e-shopu. Výsledkem hledání a následné formulace prodejních argumentů jsou v marketingové terminologii tzv. USP (Unique Selling Proposition). Pokuste se i vy nalézt nejlépe unikátní přednosti, nebo alespoň silné stránky vaší nabídky a ty stručně a jasně formulujte. Modul Prodejní argumenty, který systém Eshop-rychle nabízí, vám pomůže tyto důležité informace atraktivně a snadno zobrazit napříč vaším e-shopem.
Kde všude na vašem e-shopu se po aktivaci modulu zobrazovat vaše prodejní argumenty?
Na úvodní straně e-shopu – pod rotátorem obrázků
V kategoriích produktů – nad patičkou a modulem pro sběr e-mailů
V detailu produktu – pod výpisem podobných produktů
Na blogu a v jednotlivých článcích – nad patičkou a modulem pro sběr e-mailů
Ukázky jsou prezentované na šabloně Geneva s horizontálním menu. Na šablonách s vertikálním menu se zobrazení může lehce lišit, v zásadě je však identické.
Nastavení modulu je v administraci rozděleno na 4 totožné sekce Prodejní argument 1-4 (obr. níže). Po aktivaci se modul zobrazí na všech pozicích viz výše, tzn. na úvodní straně, v kategoriích, detailu produktu a na blogu.
Bloky se automaticky aktivují na všech výše uvedených místech. Aktivovat modul individuálně pro jednotlivě stránky není v administraci uživatelsky možné. Lze toho nicméně dosáhnout pomocí individuální CSS úpravy po [zkontaktování našeho grafika](mailto:webdesign@eshop-rychle.cz).
Modul Prodejní argumenty snadno aktivujete v Obsah webu → Struktura webu → Prodejní argumenty zaškrtnutím pole Zobrazit blok prodejních argumentů (4 obr. níže). Další nastavení popíšeme na nastavení Prodejního argumentu 1. Nastavení ostatních se provádí identicky.
Pro každý argument zde nahrajte obrázek prodejního argumentu. Obrázek lze nahrát přímo z počítače nebo nejprve importovat do galerie a poté vybrat z interní galerie e-shopu. Ideální rozměr obrázku je 60×60 pixelů. Nenahrávejte datově zbytečně veliké obrázky!
Přidejte nadpis a podnadpis argumentu.
Po vyplnění odkazu můžete zákazníky případně nasměrovat přímo na konkrétní stránku, kde jsou informace např. o doručení podrobně popsány. Odkaz být ale vyplněn nemusí. V takovém případě USP sekce nabízí pouze vizuálně textové informace bez prokliků.
Ostatní tři prodejní argumenty se nastavují identicky.
Pro informaci: Prodejních argumentů můžete vyplnit samozřejmě méně než nabízené 4. Pamatujte ale, že standardně budou roztažené vždy na celou šířku prostoru tak, aby první argument byl na začátku řádku a poslední vyplněný na konci. Při vyplnění tří a čtyř argumentů tedy blok bude vypadat vizuálně pěkně a vycentrovaně. Pokud byste jich ale chtěli vyplnit méně, nemusel by být celý blok tolik vizuálně atraktivní. Vycentrovat sekci i např. pro 2 prodejní argumenty je možné rychlou individuální úpravou grafikem (Napsat grafikovi). V takovémto rozsahu je úprava samozřejmě zdarma. 😉
V tvrdé konkurenci on-line podnikání je zapotřebí návštěvníkům vašeho e-shopu nabídnout vhodné argumenty, které je spolu s kvalitní produktuvou nabídkou přesvědčí, aby nakoupili právě na vašem e-shopu. Výsledkem hledání a následné formulace prodejních argumentů jsou v marketingové terminologii tzv. USP (Unique Selling Proposition). Pokuste se i vy nalézt nejlépe unikátní přednosti, nebo alespoň silné stránky vaší nabídky a ty stručně a jasně formulujte. Modul Prodejní argumenty, který systém Eshop-rychle nabízí, vám pomůže tyto důležité informace atraktivně a snadno zobrazit napříč vaším e-shopem.
Zobrazení prodejních argumentů – USP na e-shopu
Kde všude na vašem e-shopu se po aktivaci modulu zobrazovat vaše prodejní argumenty?
Na úvodní straně e-shopu – pod rotátorem obrázků
V kategoriích produktů – nad patičkou a modulem pro sběr e-mailů
V detailu produktu – pod výpisem podobných produktů
Na blogu a v jednotlivých článcích – nad patičkou a modulem pro sběr e-mailů
Ukázky jsou prezentované na šabloně Geneva s horizontálním menu. Na šablonách s vertikálním menu se zobrazení může lehce lišit, v zásadě je však identické.
Aktivace a nastavení USP modulu
Nastavení modulu je v administraci rozděleno na 4 totožné sekce Prodejní argument 1-4 (obr. níže). Po aktivaci se modul zobrazí na všech pozicích viz výše, tzn. na úvodní straně, v kategoriích, detailu produktu a na blogu.
Bloky se automaticky aktivují na všech výše uvedených místech. Aktivovat modul individuálně pro jednotlivě stránky není v administraci uživatelsky možné. Lze toho nicméně dosáhnout pomocí individuální CSS úpravy po [zkontaktování našeho grafika](mailto:webdesign@eshop-rychle.cz).
Modul Prodejní argumenty snadno aktivujete v Obsah webu → Struktura webu → Prodejní argumenty zaškrtnutím pole Zobrazit blok prodejních argumentů (4 obr. níže). Další nastavení popíšeme na nastavení Prodejního argumentu 1. Nastavení ostatních se provádí identicky.
Pro každý argument zde nahrajte obrázek prodejního argumentu. Obrázek lze nahrát přímo z počítače nebo nejprve importovat do galerie a poté vybrat z interní galerie e-shopu. Ideální rozměr obrázku je 60×60 pixelů. Nenahrávejte datově zbytečně veliké obrázky!
Přidejte nadpis a podnadpis argumentu.
Po vyplnění odkazu můžete zákazníky případně nasměrovat přímo na konkrétní stránku, kde jsou informace např. o doručení podrobně popsány. Odkaz být ale vyplněn nemusí. V takovém případě USP sekce nabízí pouze vizuálně textové informace bez prokliků.
Ostatní tři prodejní argumenty se nastavují identicky.
Pro informaci: Prodejních argumentů můžete vyplnit samozřejmě méně než nabízené 4. Pamatujte ale, že standardně budou roztažené vždy na celou šířku prostoru tak, aby první argument byl na začátku řádku a poslední vyplněný na konci. Při vyplnění tří a čtyř argumentů tedy blok bude vypadat vizuálně pěkně a vycentrovaně. Pokud byste jich ale chtěli vyplnit méně, nemusel by být celý blok tolik vizuálně atraktivní. Vycentrovat sekci i např. pro 2 prodejní argumenty je možné rychlou individuální úpravou grafikem (Napsat grafikovi). V takovémto rozsahu je úprava samozřejmě zdarma. 😉
Aktualizováno dne: 22/04/2024
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.