Články o: Obsah

Prodejní argumenty – USP

Nastavení funkce z tohoto návodu naleznete ve své administraci pouze při aplikované šabloně verze 4.0. Na starších šablonách tato funkce není podporována. Šablony nové generace nabízí nejen modernější design, ale i technologicky vyspělejší řešení. Pokud používáte šablony generace 3.0 a starší, doporučujeme případně přejít na některou ze šablon generace 4.0.


V tvrdé konkurenci on-line podnikání je zapotřebí návštěvníkům vašeho e-shopu nabídnout vhodné argumenty, které je spolu s kvalitní produktuvou nabídkou přesvědčí, aby nakoupili právě na vašem e-shopu. Výsledkem hledání a následné formulace prodejních argumentů jsou v marketingové terminologii tzv. USP (Unique Selling Proposition). Pokuste se i vy nalézt nejlépe unikátní přednosti, nebo alespoň silné stránky vaší nabídky a ty stručně a jasně formulujte. Modul Prodejní argumenty, který systém Eshop-rychle nabízí, vám pomůže tyto důležité informace atraktivně a snadno zobrazit napříč vaším e-shopem.


Zobrazení prodejních argumentů – USP na e-shopu


Kde všude na vašem e-shopu se po aktivaci modulu zobrazovat vaše prodejní argumenty?


  1. Na úvodní straně e-shopu – pod rotátorem obrázků
  2. V kategoriích produktů – nad patičkou a modulem pro sběr e-mailů
  3. V detailu produktu – pod výpisem podobných produktů
  4. Na blogu a v jednotlivých článcích – nad patičkou a modulem pro sběr e-mailů


Ukázky jsou prezentované na šabloně Geneva s horizontálním menu. Na šablonách s vertikálním menu se zobrazení může lehce lišit, v zásadě je však identické.


Zobrazení USP na úvodní straně e-shopu


Zobrazení USP modulu v kategoriích


Zobrazení USP modulu v detailu produktu


Zobrazení USP modulu na blogu


Aktivace a nastavení USP modulu

Nastavení modulu je v administraci rozděleno na 4 totožné sekce Prodejní argument 1-4 (obr. níže). Po aktivaci se modul zobrazí na všech pozicích viz výše, tzn. na úvodní straně, v kategoriích, detailu produktu a na blogu.



Bloky se automaticky aktivují na všech výše uvedených místech. Aktivovat modul individuálně pro jednotlivě stránky není v administraci uživatelsky možné. Lze toho nicméně dosáhnout pomocí individuální CSS úpravy po **zkontaktování našeho grafika**.


Modul Prodejní argumenty snadno aktivujete v Obsah webu → Struktura webu → Prodejní argumenty zaškrtnutím pole Zobrazit blok prodejních argumentů (4 obr. níže). Další nastavení popíšeme na nastavení Prodejního argumentu 1. Nastavení ostatních se provádí identicky.



  • Pro každý argument zde nahrajte obrázek prodejního argumentu. Obrázek lze nahrát přímo z počítače nebo nejprve importovat do galerie a poté vybrat z interní galerie e-shopu. Ideální rozměr obrázku je 60×60 pixelů. Nenahrávejte datově zbytečně veliké obrázky!
  • Přidejte nadpis a podnadpis argumentu.
  • Po vyplnění odkazu můžete zákazníky případně nasměrovat přímo na konkrétní stránku, kde jsou informace např. o doručení podrobně popsány. Odkaz být ale vyplněn nemusí. V takovém případě USP sekce nabízí pouze vizuálně textové informace bez prokliků.


Ostatní tři prodejní argumenty se nastavují identicky.


Pro informaci: Prodejních argumentů můžete vyplnit samozřejmě méně než nabízené 4. Pamatujte ale, že standardně budou roztažené vždy na celou šířku prostoru tak, aby první argument byl na začátku řádku a poslední vyplněný na konci. Při vyplnění tří a čtyř argumentů tedy blok bude vypadat vizuálně pěkně a vycentrovaně. Pokud byste jich ale chtěli vyplnit méně, nemusel by být celý blok tolik vizuálně atraktivní. Vycentrovat sekci i např. pro 2 prodejní argumenty je možné rychlou individuální úpravou grafikem (Napsat grafikovi). V takovémto rozsahu je úprava samozřejmě zdarma. 😉

Aktualizováno dne: 22/04/2024

Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?

Podělte se o svůj názor

Zrušit

Děkujeme Vám za Váš názor.