Články o: Pokladna

Uložení / vyvolání objednávky

Tlačítka se nacházejí v pravém spodním rohu pod tlačítkem pro platbu a slouží pro uložení současného stavu košíku do paměti pokladny a jeho zpětného vyvolání.



Rozpracovanou objednávku (= aktuální obsah košíku) je tedy možné uložit do paměti pokladny.



A poté ji lze zpětně vyvolat. Tím se přidá uložené zboží do prázdného košíku nebo k produktům, které se již v košíku nacházejí.



TIP: Uloženou objednávku je možné vyvolat do košíku několikrát. Při každém vyvolání se přičte uložený počet kusů.

Aktualizováno dne: 17/05/2024

Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?

Podělte se o svůj názor

Zrušit

Děkujeme Vám za Váš názor.