Články o: Produkty

Hodnocení produktů

Díky modulu hodnocení produktů mohou vaši zákazníci, a to zcela nezávisle na zbožových porovnávačích, hodnotit spokojenost se zakoupenými produkty. Ke klasickému hvězdičkovému hodnocení mohou přidávat komentáře, na které pak v administraci můžete veřejně odpovídat a dále s nimi pracovat.

Proč tuto funkci využívat?


Dle průzkumů asociace APEK až 95% uživatelů internetu o svém (ne)nákupu rozhoduje právě díky recenzím. Pojďme se podívat, jak modul aktivovat a nastavit.

Jen upozorníme, že tento modul je podporován pouze na šablonách nové generace.



Zapnutí modulu


Pro aktivaci přejděte do sekce Eshop → Hodnocení produktů → Nastavení hodnocení. Zde zaškrtněte políčko Aktivovat hodnocení produktů. Hned pod ním pak můžete zvolit, zda chcete hodnocení zobrazovat i ve výpisu produktů, nebo jen v jejich detailu:





Notifikace na váš e-mail


Další z možností se týká zasílání upozornění na nová hodnocení do vaší e-mailové schránky, aby vám žádné z nich neuniklo. Nová upozornění můžete dostávat každých deset minut až 12 hodin, dle vašich preferencí. Pokud nejste fanoušky tak častých upozornění, můžete místo toho zvolit denní souhrny odesílané ve vámi určený čas, nebo zasílání upozornění vypnout úplně.

Automatický sběr hodnocení pomocí e-mailu


Chcete zákazníky přímo žádat o udělení hodnocení produktům, které nakoupili? Aktivujte si automatické zaslání e-mailu s výzvou k hodnocení. Můžete dát zákazníkům i čas potřebný k ozkoušení produktu a zvolit tak počet dní po objednávce, po kterých výzva zákazníkovi dorazí. Máme připravenou systémovou šablonu, nicméně si můžete jednoduše vytvořit i vlastní e-mail, který bude se zákazníky mluvit jazykem, na který jsou od vás zvyklí.

Jak na vlastní e-mail?


V sekci Hodnocení produktů → Nastavení hodnocení, kde také můžete zvolit vlastní předmět takto odesílaných e-mailů (v kolonce Vlastní předmět) klikněte na tlačítko Vytvořit vlastní e-mail.



V jednoduchém a intuitivním drag&drop editoru pak můžete měnit texty a přidávat další bloky obsahu jejich přetažením z levé nabídky do hlavního okna. Vaší fantazii se zde meze nekladou. Podrobné rady, jak s tímto nástrojem, který je využíván i v modulu pro Newsletter, pracovat, najdete v návodu pro práci s e-mailovým editorem.



Email s výzvou k hodnocení


Po vámi zvolené době od nákupu zákazník obdrží emailovou výzvu k ohodnocení nákupu, která obsahuje jednotlivé produkty:



Po kliknutí na tlačítko Ohodnotit produkty se zákazník dostane do jednoduchého formuláře, ve kterém bude moci udělit jednotlivým produktům 1-5 hvězdiček i případný komentář:




Vložení hodnocení z prostředí e-shopu


Hodnotit produkt přímo z prostředí e-shopu může jen zaregistrovaný uživatel s unikátní e-mailovou adresou. Nestane se tedy, že by jeden uživatel mohl zakoupený produkt hodnotit vícekrát. Po přihlášení bude mít zákazník po kliknutí na Přidat hodnocení předvyplněný e-mail, který nebude viditelný veřejně. Vy jej však uvidíte ve výpisu hodnocení.



Práce s hodnoceními a komentáři v administraci


Veškerá hodnocení se kumulují v záložce Hodnocení produktů, kde můžete na vše pohodlně reagovat nebo komentáře skrýt pro veřejnost či přímo smazat. Žlutě se zvýrazňují nová hodnocení a zároveň si můžete dle libosti označovat vybraná hodnocení jako ještě nepřečtená, stejně jako jste zvyklí například z e-mailových schránek.



Jak hodnocení vypadá v praxi?


Na e-shopu se hodnocení může zobrazovat ve výpisu produktů, pokud tuto možnost zapnete:



..a samozřejmě v samotném detailu produktu:



..i s podrobným komentářem v záložce:

Aktualizováno dne: 18/06/2024

Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?

Podělte se o svůj názor

Zrušit

Děkujeme Vám za Váš názor.