Jak nastavit odkaz pro sledování zásilky
Upozornění: Odkaz pro sledování zásilky získáte přímo od konkrétního dopravce.
Odkaz pro sledování zásilky nastavíte přímo v detailu objednávky. Tedy sekce E-shop (1) > Objednávky (2) > Přehled Objednávek (3) > a zde u dané objednávky ikona tužky (4).
Sledování zásilky je možné nastavit dvěma způsoby. A to skrze viditelný odkaz nebo hypertextový odkaz.
Jak jsme zmínili výše, odkaz pro sledování zásilky si nastavujete přímo v editaci (detailu) objednávky. Konkrétně v dolní části v sekci Speciální údaje do automatických emailů (5). Zde si vyberete, který z hashtagů chcete pro sledování zásilky použít (#CODE1# – #CODE5#). Následně do vybraného řádku vložíte celý odkaz pro sledování zásilky (6), který jste získali od dopravce a uložíte.
Po zadání a uložení odkazu se přesunete do sekce E-shop (7) > Objednávky ( > Stavy objednávek a avíza (9) a vyberete si takové avízo (10), ve kterém chcete tuto informaci odesílat.
Do tohoto avíza je zapotřebí vložit daný kód (#CODE1# – #CODE5#) (11), skrze který se Vám bude odkaz propisovat.
Veškeré změny provedené v avízu uložíte.
Upozornění: Po editaci avíza v editoru je potřeba ještě celé nastavení v sekci uložit přes tlačítko Uložit změny.
Po odeslání daného avíza zákazníkovi se mu bude odkaz pro sledování zásilky zobrazovat následovně (12).
Začátek je stejný jako u viditelného odkazu. Je zapotřebí v detailu objednávky ve spodní části zadat odkaz na sledování zásilky (13).
Po zadání a uložení odkazu se přesunete do sekce E-shop (14) > Objednávky (15) > Stavy objednávek a avíza (16) a vyberete si takové avízo (17), ve kterém chcete tuto informaci odesílat.
Do obsahu avíza vepíšete text, přes který se zákazník následně proklikne na sledování zásilky (18).
Slovo nebo sousloví označíte kurzorem myši (19) a vyberete ikonku řetězu (20) v textovém editoru.
Otevře se vám nové okno, kam vložíte zvolený hashtag (#CODE1# – #CODE5#) (21).
Veškeré změny provedené v avízu uložíte.
Upozornění: Po editaci avíza v editoru je potřeba ještě celé nastavení v sekci uložit přes tlačítko Uložit změny.
Odkaz pro sledování zásilky se pak bude zákazníkovi zobrazovat následovně (22).
Odkaz pro sledování zásilky nastavíte přímo v detailu objednávky. Tedy sekce E-shop (1) > Objednávky (2) > Přehled Objednávek (3) > a zde u dané objednávky ikona tužky (4).
Sledování zásilky je možné nastavit dvěma způsoby. A to skrze viditelný odkaz nebo hypertextový odkaz.
Viditelný odkaz
Jak jsme zmínili výše, odkaz pro sledování zásilky si nastavujete přímo v editaci (detailu) objednávky. Konkrétně v dolní části v sekci Speciální údaje do automatických emailů (5). Zde si vyberete, který z hashtagů chcete pro sledování zásilky použít (#CODE1# – #CODE5#). Následně do vybraného řádku vložíte celý odkaz pro sledování zásilky (6), který jste získali od dopravce a uložíte.
Po zadání a uložení odkazu se přesunete do sekce E-shop (7) > Objednávky ( > Stavy objednávek a avíza (9) a vyberete si takové avízo (10), ve kterém chcete tuto informaci odesílat.
Do tohoto avíza je zapotřebí vložit daný kód (#CODE1# – #CODE5#) (11), skrze který se Vám bude odkaz propisovat.
Veškeré změny provedené v avízu uložíte.
Upozornění: Po editaci avíza v editoru je potřeba ještě celé nastavení v sekci uložit přes tlačítko Uložit změny.
Po odeslání daného avíza zákazníkovi se mu bude odkaz pro sledování zásilky zobrazovat následovně (12).
Hypertextový odkaz
Začátek je stejný jako u viditelného odkazu. Je zapotřebí v detailu objednávky ve spodní části zadat odkaz na sledování zásilky (13).
Po zadání a uložení odkazu se přesunete do sekce E-shop (14) > Objednávky (15) > Stavy objednávek a avíza (16) a vyberete si takové avízo (17), ve kterém chcete tuto informaci odesílat.
Do obsahu avíza vepíšete text, přes který se zákazník následně proklikne na sledování zásilky (18).
Slovo nebo sousloví označíte kurzorem myši (19) a vyberete ikonku řetězu (20) v textovém editoru.
Otevře se vám nové okno, kam vložíte zvolený hashtag (#CODE1# – #CODE5#) (21).
Veškeré změny provedené v avízu uložíte.
Upozornění: Po editaci avíza v editoru je potřeba ještě celé nastavení v sekci uložit přes tlačítko Uložit změny.
Odkaz pro sledování zásilky se pak bude zákazníkovi zobrazovat následovně (22).
Aktualizováno dne: 24/04/2024
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.