Články o: Propojení

Nastavení Facebook Conversions API

Conversions API (také CAPI) je nástroj Facebooku, který vám umožňuje sdílet klíčové webové a offline události nebo akce zákazníků přímo z vašeho eshopu na servery Facebooku. Tento nástroj pomáhá spolu s Facebook pixelem zvyšovat efektivitu a měření reklamních kampaní. Více o tomto nástroji se dozvíte v článku Nasazujeme Facebook Conversions API.

Jak nastavit CAPI?


Úvodem je důležité zmínit, že k nasazení CAPI musíte mít založený firemní účet na Facebook Business Manageru. Další podmínkou k nasazení je použití Facebook Pixelu.

Pokud máte Facebook pixel nastavený, můžete přejít k samotnému nastavení CAPI:

V Meta Business Suite přejděte do sekce Všechny nástroje, vyberte Správce událostí a poté Zdroje dat.
Najděte pixel, ke kterému chcete připojit Conversions API, a klikněte na kartu Nastavení.
Pod nadpisem Conversions API vyberte možnost Ruční nastavení a klikněte na odkaz pro vygenerování přístupového tokenu.
Tento token zkopírujte do schránky a přejděte do administrace vašeho e-shopu do sekce E-shop → Měřicí kódy → Facebook pixel a Conversion API, zde vložte token do kolonky TOKEN
pro Conversion API.

Nyní si otestujte, zda jste CAPI implementovali správně. V možnostech Pixelu zvolte možnost „Testovací události“ a vložte URL vašeho eshopu a zvolte možnost „Otevřít web“. Proklikejte si váš eshop (například otevřete nějaký produkt, vstupte do košíku atd.) a vraťte se do Business Manageru. Pokud je CAPI implementováno správně, tak tyto události budete mít zaznamenané v seznamu.

Aktualizováno dne: 06/09/2024

Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?

Podělte se o svůj názor

Zrušit

Děkujeme Vám za Váš názor.