Články o: Propojení

Online chat - Smartsupp

Nevíte si rady, jak správně vložit chat na Vaše stránky? Vytvořili jsme pro Vás návod.


V administraci Vašeho e-shopu si otevřete sekci E-shop → Live chat a Chatbot.





Nyní si tedy vytvoříme novou registraci. Vyplňte vaši e-mailovou adresu, jméno a příjmení a heslo, kterým se budete přihlašovat do administrace Smartsuppu.




Po stisknutí tlačítka „Registrovat“ se automaticky vyplní „Smartsupp klíč“. Tento klíč je pro aktivaci důležitý. V případě, že nebudete chtít chat již využívat, můžete pomocí tlačítka „Zrušit propojení se systémem Smartsupp“ chat odstranit. Nyní se podíváme přímo do administrace a to pomocí červeného odkazu „administrace Smartsupp“ (tento odkaz se zobrazí pouze po registraci) nebo pomocí ikony „PŘEJÍT DO ADMINISTRACE“.



Otevře se přihlašovací okno, kde vyplníte e-mail, který jste zadali při registraci a heslo.




Nyní se zobrazí úvodní přivítání. Zvolte k jakému účelu chcete aplikaci využít ( v našem příkladu - Péče o stávající zákazníky) a stiskneme tlačítko pokračovat.



Zde se dostaneme do kroku 2, kde je možné upřesnit počet zaměstnanců.




Ve třetím kroku začnete s nastavením live chatu, kde zvolíte jméno a jazyk chat boxu.



Ve čtvrtém kroku je možné nastavit vlastní oslovení Vašich zákazníků, přidat nejčastější dotazy s odpověďmi






V pátem kroku zvolte položku - Vložit skript, kde si lze zkopírovat kód pro vložení chatu na e-shop. Tento klíč zkopírujte a v administraci Vašeho webu sekce Eshop - Měřicí kódy , vytvořte vlastní měřicí kód, nastavte a uložte.







Aktualizováno dne: 13/06/2025

Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?

Podělte se o svůj názor

Zrušit

Děkujeme Vám za Váš názor.