Online chat - Smartsupp
Nevíte si rady, jak správně vložit chat na Vaše stránky? Vytvořili jsme pro Vás návod.
V administraci Vašeho e-shopu si otevřete sekci E-shop → Live chat a Chatbot.
Nyní si tedy vytvoříme novou registraci. Vyplňte vaši e-mailovou adresu, jméno a příjmení a heslo, kterým se budete přihlašovat do administrace Smartsuppu.
Po stisknutí tlačítka „Registrovat“ se automaticky vyplní „Smartsupp klíč“. Tento klíč je pro aktivaci důležitý. V případě, že nebudete chtít chat již využívat, můžete pomocí tlačítka „Zrušit propojení se systémem Smartsupp“ chat odstranit. Nyní se podíváme přímo do administrace a to pomocí červeného odkazu „administrace Smartsupp“ (tento odkaz se zobrazí pouze po registraci) nebo pomocí ikony „PŘEJÍT DO ADMINISTRACE“.
Otevře se přihlašovací okno, kde vyplníte e-mail, který jste zadali při registraci a heslo.
Nyní se zobrazí úvodní přivítání. Zvolte k jakému účelu chcete aplikaci využít ( v našem příkladu - Péče o stávající zákazníky) a stiskneme tlačítko pokračovat.
Zde se dostaneme do kroku 2, kde je možné upřesnit počet zaměstnanců.
Ve třetím kroku začnete s nastavením live chatu, kde zvolíte jméno a jazyk chat boxu.
Ve čtvrtém kroku je možné nastavit vlastní oslovení Vašich zákazníků, přidat nejčastější dotazy s odpověďmi
V pátem kroku zvolte položku - Vložit skript, kde si lze zkopírovat kód pro vložení chatu na e-shop. Tento klíč zkopírujte a v administraci Vašeho webu sekce Eshop - Měřicí kódy , vytvořte vlastní měřicí kód, nastavte a uložte.
Aktualizováno dne: 13/06/2025
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.