Související zboží – vzájemné propojení produktů
Detail produktu a okno s potvrzením o vložení do košíku můžete obohatit velmi užitečnou sekcí související zboží (viz. obrázky níže), která vám umožňuje podpořit tzv. upsell. Jestliže již zákazník prochází detail produktu nebo již nějaký vložil do košíku, bývá pozitivně nakloněn k dalšímu nákupu. A právě v tento moment se doporučuje nabídnout další vhodné produkty. Sekce související zboží se nejčastěji využívá na produkty, které určitým způsobem souvisí s prohlíženým produktem. Do sekce související zboží u pánské obuvi je dobré připojit např. kvalitní krém, nazouvák, či botník, zatímco detail produktu vrutů např. o sadu kvalitních bitů, šroubováků a pod.
Nastavení souvisejícího zboží
V administraci přejděte do sekce Eshop → Produkty. Zde vyberte produkt, ke kterému chcete přiřadit související zboží, a vstupte do jeho editace kliknutím na jeho název.
Ve spodní části editace produktu je záložka Připojené produkty. Pod záložkou naleznete 8 políček, do kterých se vkládají čísla produktů, které budete chtít mít jako související. Až budete mít čísla produktů zadána a uložena, zobrazí se u každého řádku ikonka připínáčku. Ta slouží k vzájemnému propojení produktů, tedy i zde uvedené související produkty budou mít jakožto související zboží připojen produkt, v jehož editaci se nacházíte.
Kliknutím na symbol „připínáčku“, je u připojeného produktu (například u produktu 1115, 1117, 1118 a 1157) editovaný produkt připojen také jako související připojený produkt. Není proto nutné editovat produkty 1115, 1117, 1118 a 1157 samostatně a zadávat stejný produkt jako připojený, ale kliknutím na symbol připínáčku se toto provede samo. Po kliknutí se symbol „připínáčku“ změní do nové podoby. V tomto ukázkovém případě, kde editujeme produkt 1113 a připojili jsme produkty 1115, 1117, 1118 a 1157 a připínáčky aktivovali u produktů 1117, 1118 a 1157, bude u těchto tří produktů automaticky připojen také produkt 1113.
Aktualizováno dne: 18/06/2024
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.