Změna stavu objednávky
V tomto návodu si ukážeme, jakým způsobem je možné změnit stav objednávky a každým změněním poslat zákazníkovi automaticky email se změnou stavu objednávky.
V první řadě je zapotřebí mít nastavené stavy/avíza, která chcete objednávkám přiřazovat, tedy například objednávka přijatá, vyexpedovaná, odeslaná, vyřízená atd. Stavy/avíza jsou rozděleny barvami, které si také můžete nastavit v editaci jednotlivých avíz a slouží pro lepší orientaci v přehledu objednávek. Toto vše nastavíte v sekci E-shop – Objednávky – Stavy objednávek a avíza.
Pokud Vám nestačí Námi nastavené možnosti, je možné pomocí zeleného tlačítka „Přidat další stav“, rozšířit nabídku stavů.
Stav objednávky lze změnit dvěma způsoby, a to buď v editaci dané objednávky nebo hromadnou akcí z přehledu objednávek.
Pokud máte vytvořené stavy, které chcete u svých objednávek využívat, tak dalším krokem je přejít do detailu objednávky v sekci E-shop – Objednávky – Přehled objednávek a zde si pomocí ikonky tužky otevřete požadovanou objednávku.
V detailu objednávky se posunete úplně dolů a uvidíte blok Stav objednávky.
Zde jen vyberete v jakém stavu se zrovna objednávka nachází a uložíte. Tímto úkonem se zákazníkovi automaticky odešle email ( Automatické avízo ), které máte pro tento stav nastavené. Když budete objednávku například odesílat a budete to chtít dát zákazníkovi vědět, tak opět stejným způsobem změníte stav v detailu objednávky a zákazníkovi se odešle email.
V přehledu objednávek se pak jejich stavy zobrazují u jednotlivých objednávek takto:
Akci opět provádíte v sekci Eshop – Objednávky – Přehled objednávek, nyní označíte ty, kterým chcete zaslat stejné avízo. Následně kliknete na tlačítko Hromadné akce, ve spodní části rozkliknete roletku a vyberete stav (s + Email), který chcete odeslat. Následně celou sekci uložíte.
Podívejte se na návod na nastavení Automatických avíz ( emailů, které se odešlou poté, co takto označíte stav v detailu objednávky ).
V první řadě je zapotřebí mít nastavené stavy/avíza, která chcete objednávkám přiřazovat, tedy například objednávka přijatá, vyexpedovaná, odeslaná, vyřízená atd. Stavy/avíza jsou rozděleny barvami, které si také můžete nastavit v editaci jednotlivých avíz a slouží pro lepší orientaci v přehledu objednávek. Toto vše nastavíte v sekci E-shop – Objednávky – Stavy objednávek a avíza.
Pokud Vám nestačí Námi nastavené možnosti, je možné pomocí zeleného tlačítka „Přidat další stav“, rozšířit nabídku stavů.
Jak nastavit / změnit stav objednávky
Stav objednávky lze změnit dvěma způsoby, a to buď v editaci dané objednávky nebo hromadnou akcí z přehledu objednávek.
Změna stavu z detailu objednávky
Pokud máte vytvořené stavy, které chcete u svých objednávek využívat, tak dalším krokem je přejít do detailu objednávky v sekci E-shop – Objednávky – Přehled objednávek a zde si pomocí ikonky tužky otevřete požadovanou objednávku.
V detailu objednávky se posunete úplně dolů a uvidíte blok Stav objednávky.
Zde jen vyberete v jakém stavu se zrovna objednávka nachází a uložíte. Tímto úkonem se zákazníkovi automaticky odešle email ( Automatické avízo ), které máte pro tento stav nastavené. Když budete objednávku například odesílat a budete to chtít dát zákazníkovi vědět, tak opět stejným způsobem změníte stav v detailu objednávky a zákazníkovi se odešle email.
V přehledu objednávek se pak jejich stavy zobrazují u jednotlivých objednávek takto:
Změna stavu z přehledu objednávek
Akci opět provádíte v sekci Eshop – Objednávky – Přehled objednávek, nyní označíte ty, kterým chcete zaslat stejné avízo. Následně kliknete na tlačítko Hromadné akce, ve spodní části rozkliknete roletku a vyberete stav (s + Email), který chcete odeslat. Následně celou sekci uložíte.
Podívejte se na návod na nastavení Automatických avíz ( emailů, které se odešlou poté, co takto označíte stav v detailu objednávky ).
Aktualizováno dne: 23/08/2024
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.