Dostupnost produktů - číselníky dostupnosti
Číselníky dostupnosti najdete v sekci E-shop → Číselníky → Dostupnost a slouží, jak název značí, k definování dostupnosti produktů. Pomocí číselníků můžete vytvořit různé varianty dostupnosti, kterým zákazníkům (a porovnávačům zboží) říkáte, jak si daný produkt stojí co do jeho skladovosti.
V samotném číselníku zadáváte jen textovou informaci a informaci dostupnosti v hodinách:
Do této kolonky vepište, jak chcete dostupnost zobrazovat na e-shopu. Textově tedy definujte dostupnost na skladě, případně nedostupnost, pomocí frází např. "Skladem / Není skladem / Skladem u dodavatele / Na cestě k nám / Zbývají poslední kusy...
Hodinovou dostupnost vaši zákazníci na e-shopu neuvidí, ale je za potřebí ji zadat kvůli porovnávačům zboží. Ty mají své dostupnosti nazvané po svém a sjednocujícím faktorem je pro ně právě dostupnost v hodinách, respektive ve dnech, na které je pak ve feedu vámi zadaná hodinová dostupnost přepočítána. Například pro popis "Skladem" je dostupnost v hodinách 0 - produkt je dostupný okamžitě, řekněme "s nulovou prodlevou". 🙂
Další možnosti najdete vždy ve specifikaci daného porovnávače:
Heureka.cz
Zboží.cz
Pamatujte tedy, že vy danému porovnávači v rámci XML feedu (soubor, který obsahuje všechny aktuální informace o produktech a který dáváte porovnávačům zboží pro jeho prezentaci) poskytujete informaci o dostupnosti ve dnech (v administraci zadávanou v hodinách), a tento si ji pak sám přebere jako textovou informaci dle vlastních specifik.
Jak dále vytvořené číselníky dostupnosti využít a jak s nimi pracovat, najdete v návodu Zobrazení dostupnosti produktů – šablony 4.0.
V samotném číselníku zadáváte jen textovou informaci a informaci dostupnosti v hodinách:
Textová definice dostupnosti - název číselníku
Do této kolonky vepište, jak chcete dostupnost zobrazovat na e-shopu. Textově tedy definujte dostupnost na skladě, případně nedostupnost, pomocí frází např. "Skladem / Není skladem / Skladem u dodavatele / Na cestě k nám / Zbývají poslední kusy...
Dostupnost produktu v hodinách
Hodinovou dostupnost vaši zákazníci na e-shopu neuvidí, ale je za potřebí ji zadat kvůli porovnávačům zboží. Ty mají své dostupnosti nazvané po svém a sjednocujícím faktorem je pro ně právě dostupnost v hodinách, respektive ve dnech, na které je pak ve feedu vámi zadaná hodinová dostupnost přepočítána. Například pro popis "Skladem" je dostupnost v hodinách 0 - produkt je dostupný okamžitě, řekněme "s nulovou prodlevou". 🙂
Hodinové dostupnosti pro porovnávače:
Textová definice | Hodiny | Dny (budou automaticky přepočítány) |
---|---|---|
Skladem | 0 | 0 |
Do tří dnů | 72 | 1 — 3 |
Do týdne | 168 | 4 — 7 |
Není skladem | 1000 |
Další možnosti najdete vždy ve specifikaci daného porovnávače:
Heureka.cz
Zboží.cz
Pamatujte tedy, že vy danému porovnávači v rámci XML feedu (soubor, který obsahuje všechny aktuální informace o produktech a který dáváte porovnávačům zboží pro jeho prezentaci) poskytujete informaci o dostupnosti ve dnech (v administraci zadávanou v hodinách), a tento si ji pak sám přebere jako textovou informaci dle vlastních specifik.
Jak dále vytvořené číselníky dostupnosti využít a jak s nimi pracovat, najdete v návodu Zobrazení dostupnosti produktů – šablony 4.0.
Aktualizováno dne: 23/01/2024
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.