Články o: Dopravy a platby

One by Allegro

One by Allegro nabízí:

více než 1600 doručovacích boxů, které jsou dostupné 24 hodin denně
přes 1900 výdejních míst po celé ČR
přes 350 aut a kurýrů, kteří dovezou zásilky na adresu

Chcete zákazníkům nabízet dopravce One by Allegro a využívat automatický export zásilek do jejich systému? V tomto návodu si ukážeme jak na to.

Nastavení automatického exportu zásilek a aktivace dopravy


Základní nastavení

Prvním krokem k automatickému propojení je získání potřebných přihlašovacích jmen, hesel a ID přímo od poskytovatele. O akční ceník One by Allegro si můžete zažádat zde. Pro získání potřebných údajů můžete také kontaktovat podporu e-shopů One by Allegro na e-mailu eshop-onecz@allegro.com.

Poté, co s podporou dokončíte registrační proces a získáte potřebné údaje, tyto zadejte v sekci E-shop → Poštovné → One by Allegro export.



Do této části sekce vyplňte své Přihlašovací jméno a heslo One by Allegro. ID zákazníka vyplňovat nemusíte, pokud je ve vašem One by Allegro účtu pouze jeden uživatel.

Stejně tak není nutné vyplňovat ID svozového místa, pokud jich nevyužíváte více.

Zvolte jednotku hmotnosti, kterou u svých zásilek budete používat, a také údaj, který se má používat jako referenční číslo.

Můžete zde také zvolit pro své zásilky doplňkové služby.

Nastavení svozu

Pokud jste u One by Allegro nenastavili pravidelné svozy vašich zásilek a chcete si automatické svozy objednávat flexibilně dle objemu zásilek, zde můžete nastavit, aby se svoz objednal automaticky poté, co vyexportujete zásilky do systému One by Allegro.

V kolonce "Svoz objednávat na" si zvolte, kdy po exportu zásilek do systému má být svoz připraven. Vybrat si můžete z možností "Zítra", "Pozítří", nebo "Za tři dny" (od exportu zásilek). Svozy fungují pouze ve všední dny. Pokud by automatické objednání svozu vycházelo na víkend či svátek, pak bude svoz automaticky objednán na nejbližší pracovní den.

Dále zde nezapomeňte vyplnit údaje o místě svozu. tedy vaše jméno a adresu, kde kurýr zásilky fyzicky vyzvedne.

Využívali jste v minulosti dopravce WE|DO?

Služby WE|DO se změnila na One by Allegro. V případě, že jste měli v sekci pro dopravce WE|DO zadány údaje pro automatický export zásilek, můžete je zde vidět v nejnižší části sekce, a sice "Automatický export přes API napojení v1". Toto nastavení je zastaralé a má již pouze dočasnou podporu, a proto doporučujeme přejít na novější verzi 2, viz výše.

Aktivace dopravce One by Allegro v košíku

Samotnou dopravu One by Allegro můžete v košíku svým zákazníkům zpřístupnit v sekci E-shop → Poštovné → Způsob dopravy aktivací posuvníku u každého požadovaného způsobu One:
One Courier - Doručení na adresu CZ
One Courier - Doručení na adresu SK

One Point - Doručení na výdejní místo

One Box - Doručení do výdejního box

Export zásilek do systému One by Allegro


Pro export zásilek do systému One by Allegro stačí označit konkrétní objednávky v jejich seznamu v sekci E-shop → Objednávky → Přehled objednávek a pomocí tlačítka hromadných úprav v nabídce zvolit One by Allegro:


Na další stránce uvidíte výpis zvolených objednávek, u kterých můžete vyplnit jejich hmotnost (pokud se nedoplní automaticky v případě, že je zadaná u vašich produktů) a také zde můžete pro objednávky objednat svoz a tlačítkem Odeslat je exportovat do systému One by Allegro. Systém vám po exportu objednávek vrátí štítky, které vytisknete a nalepíte na balíčky.

Aktualizováno dne: 21/01/2025

Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?

Podělte se o svůj názor

Zrušit

Děkujeme Vám za Váš názor.