Jak aktivovat platební bránu Comgate?
Pro aktivaci platební brány Comgate v systému Eshop-rychle je nejprve zapotřebí získat od společnosti Comgate identifikátor a ID e-shopu, které obdržíte po registraci a uzavření smlouvy.
Sazebník platební brány Comgate naleznete ZDE.
Platba přes platební bránu bude vždy v takové měně, která je pro eshop jeho hlavní měnou. Tedy pokud máte eshop na CZ platformě, tak zde je hlavní měna v CZK a platby skrze platební bránu budou také vždy v CZK. Pokud máte eshop na SK platformě, tak zde je jako hlavní měna eshopu nastaveno EUR a veškeré platby skrze platební bránu budou v EUR.
Vaše první kroky by tedy měly zamířit do administrace e-shopu do sekce E-shop ➟ Poštovné ➟ Způsob platby. Zde v seznamu najděte platební bránu Comgate a klikněte v jejím řádku na tlačítko Nastavení.
V okně, které se otevře, zadejte údaje, které jste získali od Comgate (Identifikátor eshopu, Heslo), zvolte, jaký sortiment nejčastěji prodáváte a případně vyplňte adresu své provozovny.
V části "Aktivovat" se pak nachází veškeré služby, které můžete prostřednictvím Comgate na e-shopu nabízet. V dolní části nastavení pak zvolte Typ pllatby: Bezhotovostní a nastavení uložte.
Poté, co platební bránu Comgate nastavíte, je důležité nezapomenout ji aktivovat posuvníkem vedle tlačítka Nastavení nebo ji jednoduše přesunout z neaktivních typů plateb do aktivních.
Závěrem je ještě zapotřebí propojit platební bránu s jedním nebo více způsoby dopravy. V sekci E-shop ➟ Poštovné ➟ Způsob dopravy ➟ zvolte dopravu, se kterou chcete mít platební bránu propojenou a klikněte na tlačítko Nastavení.
Zde pak v části Připojené způsoby platby klikněte na Nastavení (pokud máte u dopravy více cenových či váhových limitů, nezapomeňte případně propojit s platbou i každý z nich) a zaškrtněte všechny platby, které chcete k této dopravě využívat.
V košíku se pak následně zobrazí při této vybrané dopravě i vámi zvolené připojené způsoby platby.
Sazebník platební brány Comgate naleznete ZDE.
Měna platební brány
Platba přes platební bránu bude vždy v takové měně, která je pro eshop jeho hlavní měnou. Tedy pokud máte eshop na CZ platformě, tak zde je hlavní měna v CZK a platby skrze platební bránu budou také vždy v CZK. Pokud máte eshop na SK platformě, tak zde je jako hlavní měna eshopu nastaveno EUR a veškeré platby skrze platební bránu budou v EUR.
Vaše první kroky by tedy měly zamířit do administrace e-shopu do sekce E-shop ➟ Poštovné ➟ Způsob platby. Zde v seznamu najděte platební bránu Comgate a klikněte v jejím řádku na tlačítko Nastavení.
V okně, které se otevře, zadejte údaje, které jste získali od Comgate (Identifikátor eshopu, Heslo), zvolte, jaký sortiment nejčastěji prodáváte a případně vyplňte adresu své provozovny.
V části "Aktivovat" se pak nachází veškeré služby, které můžete prostřednictvím Comgate na e-shopu nabízet. V dolní části nastavení pak zvolte Typ pllatby: Bezhotovostní a nastavení uložte.
Poté, co platební bránu Comgate nastavíte, je důležité nezapomenout ji aktivovat posuvníkem vedle tlačítka Nastavení nebo ji jednoduše přesunout z neaktivních typů plateb do aktivních.
Závěrem je ještě zapotřebí propojit platební bránu s jedním nebo více způsoby dopravy. V sekci E-shop ➟ Poštovné ➟ Způsob dopravy ➟ zvolte dopravu, se kterou chcete mít platební bránu propojenou a klikněte na tlačítko Nastavení.
Zde pak v části Připojené způsoby platby klikněte na Nastavení (pokud máte u dopravy více cenových či váhových limitů, nezapomeňte případně propojit s platbou i každý z nich) a zaškrtněte všechny platby, které chcete k této dopravě využívat.
V košíku se pak následně zobrazí při této vybrané dopravě i vámi zvolené připojené způsoby platby.
Aktualizováno dne: 19/04/2024
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.