Jak aktivovat platební bránu ThePay?
Pro aktivaci platební brány ThePay v systému Eshop-rychle je nejprve zapotřebí získat od společnosti ThePay ID obchodníka, ID projektu a Heslo.
Upozornění: Platební brána ThePay je dostupná pouze na CZ platformě.
Sazebník platební brány ThePay naleznete ZDE.
Platba přes platební bránu bude vždy v takové měně, která je pro eshop jeho hlavní měnou. Tedy pokud máte eshop na CZ platformě, tak zde je hlavní měna v CZK a platby skrze platební bránu budou také vždy v CZK. Pokud máte eshop na SK platformě, tak zde je jako hlavní měna eshopu nastaveno EUR a veškeré platby skrze platební bránu budou v EUR.
Vaše první kroky by tedy měly zamířit do administrace e-shopu do sekce E-shop ➟ Poštovné ➟ Způsob platby. Zde v seznamu najděte platební bránu ThePay a klikněte v jejím řádku na tlačítko Nastavení.
Poté, co si rozkliknete nastavení pro platební bránu, uvidíte v prvním řádku odkaz pro kontaktování ThePay.
V novém okně následně vyplníte emailovou adresu a telefonní číslo a kliknete na tlačítko Zaregistrovat:
Po kontaktu a podepsání smlouvy s ThePay získáte údaje potřebné k aktivaci ThePay na vašem e-shopu. Získané údaje vyplníte v nastavení ThePay v administraci (E-shop ➟ Poštovné ➟ Způsob platby ➟ Platební brána GoPay – Nastavení).
Níže pak můžete vybrat, jaké možnosti chcete vašim zákazníkům nabízet a také, zda se v případě ThePay jedná o platbu hotovostní či bezhotovostní. Zde ponechte bezhotovostní.
U hotovostních plateb se částka bude vždy zaokrouhlovat na nejbližší celou korunu. Celkové ceny objednávek na faktuře pak následně budou v celých korunách.
U bezhotovostních plateb se částka nezaokrouhlí na nejbližší korunu, ale zůstane tak jak je. Tedy včetně haléřů (pokud nemáte ceny v celých korunách).
Zde tedy bude následně celková částka za objednávku na faktuře nezaokrouhlena (tedy včetně případných haléřů).
Typ platby je možné měnit individuálně také v editaci každé objednávky.
Poté, co platební bránu ThePay nastavíte, je důležité ji aktivovat posuvníkem vedle tlačítka Nastavení.
Závěrem je zapotřebí propojit platební bránu s jedním nebo více způsoby dopravy. V sekci E-shop ➟ Poštovné ➟ Způsob dopravy ➟ zvolte dopravu, se kterou chcete mít platební bránu propojenou a klikněte na tlačítko Nastavení.
Zde pak v části Připojené způsoby platby klikněte na Nastavení a zaškrtněte všechny platby, které chcete k této dopravě využívat (pokud máte u dopravy více cenových či váhových limitů, nezapomeňte případně propojit s platbou i každý z nich)
V košíku se pak následně zobrazí při této vybrané dopravě i vámi zvolené připojené způsoby platby.
Upozornění: Platební brána ThePay je dostupná pouze na CZ platformě.
Sazebník platební brány ThePay naleznete ZDE.
Měna platební brány
Platba přes platební bránu bude vždy v takové měně, která je pro eshop jeho hlavní měnou. Tedy pokud máte eshop na CZ platformě, tak zde je hlavní měna v CZK a platby skrze platební bránu budou také vždy v CZK. Pokud máte eshop na SK platformě, tak zde je jako hlavní měna eshopu nastaveno EUR a veškeré platby skrze platební bránu budou v EUR.
Vaše první kroky by tedy měly zamířit do administrace e-shopu do sekce E-shop ➟ Poštovné ➟ Způsob platby. Zde v seznamu najděte platební bránu ThePay a klikněte v jejím řádku na tlačítko Nastavení.
Poté, co si rozkliknete nastavení pro platební bránu, uvidíte v prvním řádku odkaz pro kontaktování ThePay.
V novém okně následně vyplníte emailovou adresu a telefonní číslo a kliknete na tlačítko Zaregistrovat:
Po kontaktu a podepsání smlouvy s ThePay získáte údaje potřebné k aktivaci ThePay na vašem e-shopu. Získané údaje vyplníte v nastavení ThePay v administraci (E-shop ➟ Poštovné ➟ Způsob platby ➟ Platební brána GoPay – Nastavení).
Níže pak můžete vybrat, jaké možnosti chcete vašim zákazníkům nabízet a také, zda se v případě ThePay jedná o platbu hotovostní či bezhotovostní. Zde ponechte bezhotovostní.
Hotovostní a bezhotovostní platby
U hotovostních plateb se částka bude vždy zaokrouhlovat na nejbližší celou korunu. Celkové ceny objednávek na faktuře pak následně budou v celých korunách.
U bezhotovostních plateb se částka nezaokrouhlí na nejbližší korunu, ale zůstane tak jak je. Tedy včetně haléřů (pokud nemáte ceny v celých korunách).
Zde tedy bude následně celková částka za objednávku na faktuře nezaokrouhlena (tedy včetně případných haléřů).
Typ platby je možné měnit individuálně také v editaci každé objednávky.
Poté, co platební bránu ThePay nastavíte, je důležité ji aktivovat posuvníkem vedle tlačítka Nastavení.
Závěrem je zapotřebí propojit platební bránu s jedním nebo více způsoby dopravy. V sekci E-shop ➟ Poštovné ➟ Způsob dopravy ➟ zvolte dopravu, se kterou chcete mít platební bránu propojenou a klikněte na tlačítko Nastavení.
Zde pak v části Připojené způsoby platby klikněte na Nastavení a zaškrtněte všechny platby, které chcete k této dopravě využívat (pokud máte u dopravy více cenových či váhových limitů, nezapomeňte případně propojit s platbou i každý z nich)
V košíku se pak následně zobrazí při této vybrané dopravě i vámi zvolené připojené způsoby platby.
Aktualizováno dne: 19/04/2024
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.