Produktové štítky
Označení produktů pomocí tzv. štítků představuje funkční nástroj, jak zákazníkům vašeho e-shopu rychle a vizuálně atraktivně sdělit důležité prodejní informace - např. o akčních cenách, novinkách, dopravě zdarma apod.
Systémové štítky
Každý produkt může mít štítek nastaven individuálně, přiřazený v editaci konkrétního produktu (Eshop → Produkty → Upravit).
Systémovými štítky označujeme takové štítky, které jsou platformou pevně dané a neměnné. Produkt můžete označit až čtyřmi různými systémovými štítky:
- Nejprodávanější = TOP produkt
- Zboží v akci = Akce
- Novinka
- Doprava zdarma
Nastavení štítků
Vstupte do editace produktu, kterému požadujete přiřadit / změnit štítek (Eshop → Produkty → Upravit). Zde naleznete možnosti aktivace / deaktivace štítků.
Zobrazení štítků u produktů na e-shopu
Jak již jsme uvedli, na výběr máte 4 štítky ( Nejprodávanější = TOP produkt, Zboží v akci = Akce, Novinka, Doprava ZDARMA). Po aktivaci požadovaného štítku v administraci se příslušný štítek zobrazí v boxu i v detailu produktu.
Funkčnost štítků
V případě štítků Novinka, Akce a TOP produkt se jedná především o štítky grafické, které mají za úkol zákazníky zejména informovat. Jejich doplňková funkce spočívá v logickém propojení s funkcí řazení produktů do příslušné záložky viz. níže, nebo v návodu Řazení produktů v záložkách na úvodní straně – šablony 4.0. Štítky však dále nejsou nijak propojeny např. na akční cenu produktu v případě štítku Akce.
Jiná situace nastává u štítku Doprava ZDARMA, který je propojen se systémovým nastavením ceny dopravy a v editaci produktu se také nachází stranou od ostatních štítků. Při použití štítku Doprava ZDARMA se automaticky aktivuje nulová cena dopravy pro daný produkt v celém objednávkovém procesu i na konečné faktuře. Nejedná se tedy pouze o grafický info štítek, ale o funkční systémový štítek.
Více o nastavení dopravy zdarma najdete v následujících návodech:
Zobrazení produktů v záložkách na úvodní straně dle přiřazených štítků
Systémové štítky mají rovněž přímou návaznost na zařazení produktů do záložek na úvodní straně:
Nastat může několik možností zobrazení:
- Pokud u produktu není v administraci Eshop → Produkty → Upravit aktivována volba "Zobrazit na úvodní straně" a s ní ani žádný další štítek (TOP produkt, Akce, Novinka), pak se takový produkt zobrazí pouze v příslušné kategorii produktů, do které byl zařazen.
- Pokud u produktu aktivujete volbu Zobrazit na úvodní straně, ale žádné jiné štítky produkt nemá aktivované, pak se takový produkt zobrazí v nově vzniklé záložce na úvodní straně "Vybrali jsme pro vás".
- Pokud u produktu aktivujete volbu Zobrazit na úvodní straně a současně aktivujete další štítek, např. Akce, pak se takový produkt odebere ze záložky Vybrali jsme pro vás a přesune se do záložky Akce. To znamená, že fakticky zůstane na úvodní straně e-shopu, ale tentokrát v záložce Akce.
- Pokud u produktu ponecháte aktivován štítek Zboží v akci, ale deaktivujete volbu "Zobrazit na úvodní straně", pak se takový produkt odebere ze záložky na úvodní straně e-shopu a zobrazen bude pouze v příslušné kategorie a bude samozřejmě označen štítkem Akce.
Podrobný návod na práci se záložkami naleznete v článku Řazení produktů v záložkách na úvodní straně – šablony 4.0
Aktualizováno dne: 21/08/2024
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.